سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است


میانجیگران مصری روز گذشته از توافق سردمداران جلاد رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطین بر سر آتش‌بس موقت 72 ساعته در غزه خبر دادند به این امید که فرصتی باشد برای حضور نمایندگان دو طرف در مصر و مذاکره درباره آتش‌بس پایدار؛ و این در حالی است که اصرار گروه‌های فلسطین بر شروط مهم آتش‌بس پایدار مانند: عقب‌‌نشینی کامل رژیم سفاک صهیونیستی از غزه، پایان محاصره غزه و گشایش کامل گذرگاه‌های مرزی به قوت خود باقی است.

حسین سلاسل


زمانی که در جنگ نابرابر صهیونیست‌ها با غزه قهرمان، تعداد شهدا به بیش از ۱۶۰۰ نفر و تعداد مجروحان به حدود نه هزار نفر می‌رسد، معلوم می‌شود جرم و جنایت صهیونیست‌ها آنچنان اوج گرفته که اعداد هم در غزه قهرمان، رنگ خون گرفته‌اند؛ ‍۱۰۰ شهید، ۲۰۰ مجروح؛ ۳۰۰ شهید، ۸۰۰ مجروح؛ ۵۰۰ شهید، ۱۲۰۰ مجروح و... هیچ‌کس نمی‌داند سیر صعودی این اعداد خونین تا کجا ادامه پیدا می‌کند؛ اما همه جهانیان، همه انسان‌ها که به واسطه جنایات صهیونیست‌ها از انسان بودنشان عرق شرم بر چهره دارند، نیک دریافته‌اند جنایات صهیونیست‌ها در غزه، جنایات ‌آن‌ها در صبرا و شتیلا، دیر یاسین، کفر قاسم، قانا و... را به حاشیه تاریخ رانده و چنگال‌ها و دندان‌‌های خونین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنون زده جنایتکاران صهیونیست، روی چنگیز، آتیلا، هیتلر و... را سفید کرده است. همه جهانیان فهمیده‌اند اگر صهیونیست‌ها پس از بمباران کودکان مشغول بازی در پارک و به خاک و خون غلتیدنشان، در سرزمین‌های اشغالی به جشن و پایکوبی می‌پردازند، این تظاهر به شادمانی برای پوشاندن ترسی است که از شهادت این کودکان مظلوم به دل ‌قسی و سیاهشان هجوم آورده است.

حسین سلاسل


 فرمانده سپاه قدس در پیامی با هشدار به رژیم‌صهیونیستی و متحدانش، بر تداوم حمایت ایران از مقاومت در فلسطین تأکید کرد و گفت: خلع سلاح مقاومت در فلسطین، خواب پریشانی است که تعبیر نمی‌شود.



حسین سلاسل