سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

رهبر

 بچه‏هاى شهید چمران در ستاد جنگ‏هاى نامنظم جمع میشدند و هر شب عملیات مى‏رفتند و بنده را هم گاهى با خودشان مى‏بردند. یک شب دیدم، افسرى با من کار دارد؛ باحالت گریه آمد و گفت: شب‏ها که بچه‏ها به عملیات مى‏روند، اگر مى‏شود من را هم ببرند.
حسین سلاسل


 

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن


گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم


گفتم که دیدار تو باشد آرزویم
گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

حسین سلاسل

       جــوان انقـلابی  –   و   313                                     شمـا هم می توانیـد خـادم سایبـری امـام هشتـم باشیـد | فراخـوان ملـی خاطـره نویسی ماجــرای من و امــام رضــا علیـه السلام



بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى، الصِّدّیقِ الشَّهیدِ، صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً، کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِیائِکَ

پرودگارا، ‌بر علی بن موسی الرضای برگزیده درود و رحمت فرست . آن پیشوای پارسا و منزه و حجت تو بر هر که روی زمین و زیر خاک است. بر آن صدیق شهید درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودی کامل و بالنده و از پی هم و پیاپی و پی در پی، ‌همچون برترین و درود و رحمتی که بر هریک از اولیائت فرستادی.


حسین سلاسل


«نرمش قهرمانانه» از چه زمانی مطرح شد/نمایندگانی تیزتر از شمشیر و نرم‌تر از حریر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز گذشته تاکتیک «نرمش قهرمانانه» را به جامعه یادآوری کردند ولی این اولین بار نبود که ایشان از این واژه استفاده می‌کنند.

خبرگزاری فارس: «نرمش قهرمانانه» از چه زمانی مطرح شد/نمایندگانی تیزتر از شمشیر و نرم‌تر از حریر
حسین سلاسل

shohada-haftkel

هفتکل نیوز : این عکس ها یادآور دوران طلایی دفاع مقدس است که جوانان هفتکل در آن خوش درخشیدند.برخی از جوانانی که در این عکس می بینید به فیض شهادن رسیدند.

حسین سلاسل

مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا
کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
قطره شدم که راهی دریا کنی مرا
پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
شاید قرار نیست مداوا کنی مرا
من آمدم که این گره ها وا شود همین!
اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا
حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم

حسین سلاسل

با انتقال آخرین گروه از اعضای سازمان تروریستی منافقین از پادگان اشرف به کمپ لیبرتی، پرونده این پادگان نظامی برای همیشه بسته شد، اما خاطره تلخ فعالیت ساکنان این پادگان تا سالها و بلکه دهه ها از صفحه خاطرات دو ملت پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به عراق، این روزها خبر تعطیلی کامل یک پادگان نظامی در عراق به یکی از اخبار اصلی رسانه‌های ایران و منطقه تبدیل شده و مقامات دو کشور از این حادثه ابراز خرسندی می کنند.
خروج 42 نفر باقیمانده اعضای سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته از پادگانی که نام اشرف از سوی این سازمان تروریستی بر آن نهاده شده، شاید یکی از مهمترین و در عین حال شیرین ترین اخبار ماه ها و بلکه سالهای گذشته برای مردم ایران و عراق بوده است.

اما چرا این پادگان برای ملت های ایران و عراق واجد اهمیت بود و چرا دولت های دو کشور خواستار برخورد با ساکنان آن بوده‌اند. ماهیت این پادگان چیست و چه نقشی در تحولات دو کشور در دو دهه اخیر داشته است؟

این گزارش برای پاسخ به همین مسائل به 10 سوال اصلی پیرامون این پادگان پاسخ می‌گوید:

1- «اشرف» چیست و کجاست؟

اشرف نام یک پادگان نظامی است که در 80 کیلومتری مرز ایران و 85 کیلومتری بغداد در استان دیالی کشور عراق  واقع شده است. نزدیکترین شهر به این پادگان که به مدت 27 سال در اختیار سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بوده است، شهر مرزی خالص در استان دیالی است. پادگان اشرف که سازمان منافقین آن را شهر اشرف می خواندند، در منطقه ای کشاورزی و در زمینی در ابعاد 6 کیلموتر در 6 کیلومتر احداث شده است.

حسین سلاسل

رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی روسیه تأکید کرد تحویل سلاح‌های شیمیایی سوریه تنها در صورتی انجام خواهد شد که آمریکا تهدیدها علیه آن کشور را متوقف کند.

خبرگزاری فارس: اسد: تحویل سلاح‌های شیمیایی سوریه منوط به توقف تهدیدهای آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی روسی گفت سوریه تسلیم اطلاعات مربوط به سلاح‌های شیمیایی خود به گروه‌های بین‌المللی را یک ماه پس از امضای معاهده منع تسلیحات شیمیایی آغاز خواهد کرد.

دمشق با طرحی از روسیه برای نظارت بین‌المللی بر سلاح‌های شیمیایی این کشور موافقت کرده است.

حسین سلاسل

هفتکل نیوز : امام جمعه هفتکل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع سوریه ، دولت آمریکا را بی ثبات دانست.

حسین سلاسل

هفتکل نیوز : فرمانده پایگاه شهید جمشیدی از برگزاری مراسم سالگرد شهید جمشیدی خبر داد.


به گزارش هفتکل نیوز ، مراسم سالگرد شهادت شهید احمد علی جمشیدی در ۲۸ شهریور ماه جاری برگزار می شود.

اسماعیل اسدی فرمانده پایگاه شهید جمشیدی هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد این شهید والامقام و آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره ی شهدا دانست.

وی افزود: این برنامه که هر ساله برگزار میشود ، در روزهای آتی بصورت عمومی در شهر اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین سلاسل

پاسدارها دشمن شماره یک سازمان بودند/ جشن بزرگ بعد از ترور صیاد

سال 65 به ما ماموریت دادند تا برای زدن راهپیمایی 22 بهمن اصفهان به ایران بیاییم. تیم ما دو نفر بود و قرار شد تا همزمان با عملیات ما در اصفهان، یک تیم 2 نفره هم راهپیمایی شیراز را بزند.

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- اخیرا که کاسه صبر شیعیان عراق لبریز شد، فرزندان شهدای انتفاضه (که پدرانشان در عراق به دست تروریستهای منافقین که حکم بازوی اطلاعاتی و اجرایی صدام را داشته، کشته شدند)، با حمله به پادگان اشرف تعدادی از اعضای تروریست حاضر در این پادگان را به همراه چند تن از کادرهای اصلی این گروهک کشتند؛ اقدامی که برخی فرماندهان نظامی ایران آن را در مسیر نابودی منافقین، بالاتر از عملیات مرصاد نامیدند.

حسین سلاسل

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تسلیح گروه‌های افراطی و تکفیری و بویژه دستیابی این گروه‌ها به سلاح‌های شیمیایی، بزرگترین خطر برای صلح و امنیت منطقه است، گفت:دنیا نیازمند نفی خشونت و افراطی‌گری است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران امروز ( جمعه) در سیزدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای گفت: جمهوری اسلامی ایران خلع سلاح و عدم اشاعه سلاح هسته ای را برای صلح و ثبات بین المللی ضروری می داند و براساس تعهدات حقوقی، آموزه های دینی و اخلاقی و ملاحظات راهبردی به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای پایبند است و بر حق انکارناپذیر همه اعضای معاهده برای برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای تأکید و اصرار دارد.

حسین سلاسل

یک مخالف سوری با اشاره به پیشنهاد روسیه برای حل بحران سوریه و جلوگیری از حمله نظامی آمریکا به این کشور گفت: ما به روسیه اطمینان داریم و راهکار آن را مبتنی بر عقل و منطق می‌دانیم.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد روسیه درباره سوریه مبتنی بر عقل و منطق است
حسین سلاسل


فرمانده یگان ویژه صابرین در عملیات شمالغرب گفت: در این عملیات با جانفشانى و شجاعت نیروهای صابرین که ناشى از ایمانشان بود، ما روى قله‌هاى عزت قرار گرفتیم و دشمن به دره‌هاى ذلت رفت.

خبرگزاری فارس: شکار پژاک توسط تک تیراندازهای ویژه سپاه/ صابرین چگونه تشکیل شد

خبرگزاری فارس - اواخر خردادماه سال 90 بود که نیروی زمینی سپاه دست به یک سلسله عملیات برای برقراری امنیت در منطقه شمالغرب زد.

حسین سلاسل


در حالیکه آمریکا اعلام کرده که برای حمله به سوریه به دنبال کسب مجوز از شورای امنیت نیست، وزیر خارجه چین در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود اعلام کرد که موضوع سوریه باید در سازمان ملل مطرح و بررسی شود.

خبرگزاری فارس: هشدار چین به آمریکا درباره هرگونه اقدام بدون مجوز سازمان ملل علیه سوریه

به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالیکه آمریکا اعلام کرده است که به دنبال تأییدیه شورای امنیت سازمان ملل برای اقدام نظامی در سوریه نیست، چین از واشنگتن خواست که در خصوص موضوع سوریه باید به سازمان ملل رجوع کند.

حسین سلاسل

«شعر امام زمان»

 

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن


گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

حسین سلاسل

رهبر معظم انقلاب در سوم مهرماه 1372 در دفتر یادبود آستانه‌ مقدسه‌ حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دست‌خطی نوشته‌اند که در حرم مطهر نگهداری می‌شود.

خبرگزاری فارس: دستخط رهبر انقلاب در حرم کریمه اهل بیت + تصاویر

به گزارش فارس از قم، متن یادداشت معظم‌له به شرح زیر است:

السلام علیکم یا اهل بیت النّبوة و موضع الرساله، السلام علیک یا قرة عین آل الرسول (ص)

حسین سلاسل


جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد حمله اخیر جوانان عراقی به پادگان اشرف و هلاکت تعدادی از سران منافقین، اهمیت راهبردی وسیعی در تحولات آینده منطقه دارد.

خبرگزاری فارس: حمله به «اشرف» اهمیت راهبردی در آینده منطقه دارد/ سیستم اطلاعاتی ما کاملاً هوشمند است

به‌گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی در برنامه شب گذشته گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، پیامدهای عملیات و حمله هفته گذشته جوانان عراقی به پادگان اشرف و کشته شدن تعدادی از کادرها و اعضای اصلی شورای رهبری منافقین را تشریح کرد.

حسین سلاسل
مسئول بخش آزادی‌ها و حقوق بشر جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین:

مسئول بخش آزادی‌ها و حقوق بشر جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: دستکم 450 کودک از آغاز انقلاب بحرین تاکنون بازداشت شده و در زندان بسر می‌برند.

خبرگزاری فارس: ۴۵۰ کودک از آغاز انقلاب بحرین تاکنون بازداشت شده و در زندان بسر می‌برند

به نقل از شبکه العالم، موضوع کودکان بازداشتی در زندان‌های آل خلیفه در آستانه بازگشایی مدارس باعث برگزاری کنفرانسی با عنوان «ترور دوران کودکی» شد.

حسین سلاسل

سکته های قلبی و مغزی و به طور کلی مرگ ناگهانی، نارسایی کبدی و کلیوی غیر قابل برگشت از جمله عوارض مصرف نادرست مکمل ها و داروها است
عوارض وحشتناک مصرف نادرست مکمل ها...
حسین سلاسل