سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان


یک مخالف سوری با اشاره به پیشنهاد روسیه برای حل بحران سوریه و جلوگیری از حمله نظامی آمریکا به این کشور گفت: ما به روسیه اطمینان داریم و راهکار آن را مبتنی بر عقل و منطق می‌دانیم.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد روسیه درباره سوریه مبتنی بر عقل و منطق است

«فاتح جاموس» عضو «نیروهای تغییر مسالمت آمیز» و عضو ارشد حزب «کمونیستی العمل» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، درباره راهکار روسیه برای حل بحران سوریه اظهار داشت: راهکار روسیه مبتنی بر عقل و منطق است.

وی افزود: با وجود نگرانی شدید نسبت به بدقولی آمریکا و عهد شکنی این کشور و نیز صف بندی آن در کنار مخالفان مسلح و تروریست ها و گروه های تکفیری و همچنین بیم و هراس از سلطه جویی واشنگتن و ابزار و راهبردی که در این خصوص به آن متوسل می رود، پیشنهاد روسیه موجب اطمینان و آرامش شده است.

جاموس تصریح کرد: هرچند بیم آن می رود که آمریکا در آینده در صدد گشودن پرونده های دیگری برآید تا باجگیری کند و هرچند هنوز احتمال حملات دیگر وجود دارد، اما ما به میزان زیادی به رویکرد روسیه اطمینان داریم و بر این باوریم که گام روسیه مبتنی بر عقل و منطق است نه ساده انگاری.

وی در ادامه گفت: در این شرایط، گفت و گوی ملی داخلی و تشکیل جبهه ملی با رویکرد مردمی و اجتماعی در سوریه را ضروری می دانیم و معتقدیم این جبهه می تواند در تحولات داغ صحنه سیاسی و نظامی، بین مخالفان داخلی و نظام حاکم توافق ایجاد کند.

جاموس در توضیح این مطلب اظهار داشت: لزومی ندارد که این پیشنهاد و توافق داخلی سوریه، راه را به روی حل سیاسی و حضور در ژنو 2 باز کند بلکه به نوبه خود گام سیاسی مهمی است که محور آن بر سلب هر گونه توجیه حمله نظامی از آمریکا و نیز ایجاد نوعی توازن در شرایط کنونی است.

وی گفت: نکته مهم تر اینکه جبهه ملی سوریه از نظر تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی بسیار حائز اهمیت است و راه را به روی احتمال هرگونه استفاده از سلاح شیمایی در آینده سد خواهد کرد و زمینه شناسایی تروریست های تکفیری سوریه و توسل آنان به سلاح شیمیایی یا هرگونه سلاح دیگری را فراهم خواهد کرد.

حسین سلاسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">