سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

منطق آمریکایی در قاب تصویر
 هنگامی که ارسطو انسان را به «حیوان ناطق» تعریف کرد هرگز تصور نمی‌کرد منطق انسانی در طول تاریخ تا این حد فروکاستگی داشته باشد.
اشلی

«اشلی گیلبرتسون» (Ashley Gilbertson) عکاس استرالیایی در زمان حمله نظامی آمریکا به عراق 35 سال داشت و توانست این جنگ را از قاب دوربینش روایت کند. عکس‌های او از جنگ آمریکا در عراق تحسین منتقدان را برانگیخت و او را صاحب چند جایزه ارزنده‌ کرد. او از اعضای آژانس عکس «سون» است و در حال حاضر با همسر و یگانه فرزندش زندگی می‌کند.

اشلی گیلبرتسون برای عکس‌هایی که در سال 2004 از فلوجه عراق گرفته، مدال معتبر طلایی «رابرت کاپا» را دریافت کرد. او پس از جنگ آمریکا در عراق گزارشی از این جنگ را همراه با عکس‌هایش در کتاب «Whiskey Tango Foxtrot» انتشار داد که در سال 2007 به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون تبدیل شد. او در حال حاضر مشغول تهیه و انتشار کتاب دیگری درباره جنگ آمریکا در عراق است، اگرچه پس از تولد تنها فرزندش تصمیم گرفته عکاسی جنگ را کنار بگذارد و دیگر عکس جنگ نگیرد.

عکس‌های او و دیگر عکاسان جهان که در هنگام حمله نظامی آمریکا به عراق در این کشور بودند از جمله آثار مستندی است که می‌تواند منطق و صداقت آمریکایی را نشان دهد. منطق و صداقتی که امروز درباره آن بحث‌های زیادی می‌شود. در زیر تعدای از عکس‌های اشلی گیلبرتسون در عراق را می‌بینید؛

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

حسین سلاسل

نظرات  (۱)

همایش خیابانی هوداران رئیس جمهور سابق/ جشن تولد احمدی نژاد، فردا نارمک!

من احمدی نژادمو میخوااااااااااااام

جمعی از علاقه‌مندان به محمود احمدی نژاد بنا دارند در روز تولد وی(۶ آبان)، از ساعت ۱۸ تا ۲۱، در مقابل منزل ایشان حضور یابند.یکی از وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد در همین رابطه نوشت: مسجد جامع نارمک، نزدیک منزل دکتر است. دوستان می‌توانند قرارهایشان را برای زمان نماز مغرب، در محل این مسجد تنظیم کنند و بعد از نماز هم در میدان ۷۲ حضور یابند٠پیش بینی می‌شود احمدی نژاد در جمع حامیان خود سخنرانی را همچو تجمعات قبلی داشته باشد.در همین راستا یکی از مسئولان برگزار کننده همایش به نکات پرس گفت: این برنامه بدون هماهنگی قبلی با شخص آقای احمدی نژاد و به صورت خودجوش برگزار می‌شود.وی ازعلاقه مندان به احمدی نژاد خواست تا همگی با یک شاخه گل سرخ در مقابل منزل وی حاضر شوند.

منبع: پارسینه و نکات پرس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">