سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

هفتکل نیوز : امام جمعه هفتکل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع سوریه ، دولت آمریکا را بی ثبات دانست.

حجت الاسلام والمسامین خلیلی امام جمعه هفتکل در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا و اسرائیل می خواهند هر طوری شده ، سوریه و ایران را از سر راه بردارند و به اهداف شوم خود دست یابند. البته آمریکا بی پایه واساس نظر می دهند و هر روز یک تصمیم می گیرد.روند ثابت و مشخصی ندارد و تنها بر اساس خواست های مادی و دنیوی خود بصورت لحظه ای تصمیم گیری می کنند.گاهی جنگ و گاهی اعلام پشیمانی از جنگ و ثباتی در رفتارآنها مشاهده نمی شود.

وی افزود: از بدبختی های دولت آمریکا همین است که ثبات سیاسی ندارد. اما بنا به فرموده اخیر مقام معظم رهبری امیدواریم این تصمیم جدید در قبال سوریه ، بر پایه کلک و حیله و نیرنگ نباشد.

خلیلی با اشاره به چراغ سبز برخی دولت های اسلامی برای حمله آمریکا به سوریه  خاطر نشان کرد: ملت های مسلمان منطقه باید بدانند ، حال که بیداری اسلامی به وجود آمده  نگذارند دولت های احمقی که حاضرند برادران خودشان را با پول خودشان بکشند بر سر کار بمانند.این خیلی خجالت آور است که هزینه ی جنگ بر علیه مسلمانان را دول کشورهای اسلامی بدهند.مگر در قرآن نیامده که مسلمانان حواستان باشد که گرایشی به سمت کفار پیدا نکنید چرا که آنجا آتش است ، جهنم است.

وی تصریح کرد: این چه وضعی است شیخ نشین های مسلمان به وجود آورده اند و دشمن را ترغیب می کنند که به جان برادران خود بیفتند.این بالاترین بدبختی برای جهان اسلام است.

امام جمعه هفتکل یادآور شد: همین کنگره ی حج که تا چند روز دیگر شاهد خواهیم بود و اوج عظمت اسلام است ، هر قدرتی را باید به زانو دربیاورد اما صد حیف که وحدتی وجود ندارد تا طعم غلبه اسلام بر همه زورگویان احساس شود.لذا وظیفه ی همه مسلمین است در مسیر وحدت حرکت کنند تا کفار چشم طمع به دین و جان و مال و آبروی مسلمانان نداشته باشد.

حسین سلاسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">