سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

مرد میانسالی که بارها تصادف کرده بود پس از تصادف با خودرو گرانقیمت به زندگی خود پایان داد.
  خودکشی پس از تصادف با خودرو گران قیمت
 بنا به گفته یکی از اقوام نزدیک این مرد 45‌ساله که خود را در باغی در نزدیکی خانه‌اش در شهرستان سردشت حلق‌آویز کرد، جسد در حالی پیدا شده است که طبق نظریه کارشناسان پزشکی‌قانونی حدود 12ساعت از مرگ او گذشته بود.

 
مرد میانسالی که بارها تصادف کرده بود پس از تصادف با خودرو گرانقیمت به زندگی خود پایان داد. بنا به گفته یکی از اقوام نزدیک این مرد 45‌ساله که خود را در باغی در نزدیکی خانه‌اش در شهرستان سردشت حلق‌آویز کرد، جسد در حالی پیدا شده است که طبق نظریه کارشناسان پزشکی‌قانونی حدود 12ساعت از مرگ او گذشته بود. ماموران پس از کشف جسد مرد میانسال در محل حادثه حضور یافته و پس از بررسی‌ها خودکشی را تایید کردند. این در حالی بود که این مرد از روز قبل گوشی خود را خاموش کرده بود و حتی زن و بچه‌اش هم از او خبری نداشتند و وی هیچ یادداشتی از خود به‌جا نگذاشته بود. همین باعث شده است انگیزه واقعی خودکشی او در هاله‌ای از ابهام باقی بماند اما یکی از اقوام نزدیک این مرد به خبرنگار ما گفت: غلام خودرو پیکان وانت داشت و بعدازظهر روز پنجشنبه هفته پیش در یکی از خیابان‌های شهرستان سردشت با خودرو لکسوس مدل‌بالایی تصادف کرد و به نظر ما احتمالا این تنها دلیلی است که برای ازبین‌بردن خودش داشت چون او پیش از این هم بارها تصادف کرده و خسارات مالی به بار آورده بود که خودش را به خاطر آن خسارت‌ها مقصر می‌دانست. یک‌بار هم در تصادفی باعث شد پای فردی بشکند. در تصادفی دیگر نیز خودش ضربه مغزی شد. البته به گفته شاهدان عینی حادثه، غلام مقصر تصادف آخر نبود و به همین دلیل صاحب خودرو گرانقیمت هم پذیرفته بود که خسارت خودرو غلام را بدهد اما نمی‌دانم چرا او این کار را کرد شاید به این دلیل که بیمه نداشت و فکر می‌کرد در شناسایی مقصر تصادف اشتباه شده و ممکن است مجبور شود ده‌هامیلیون‌تومان خسارت بدهد.
منبع:شرق
حسین سلاسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">