سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

سردار حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه است. وی اهل شهر رابر در استان کرمان می‌باشد.

او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود.

وی بارها از جانب آمریکا متهم به دخالت در امور عراق شده‌است. و واشنگتن پست او را از مهمترین سیاست گذاران سیاستهای خارجی ایران می‌داند.




امام خامنه ای (حفظه الله):

ملت ایران با همه‌ى وجود مرهون تلاش و مجاهدت این ایثارگران است؛ چه ایثارگرانى که شهید شدند، چه ایثارگرانى که شهید دادند،چه ایثارگرانى که جانباز شدند، چه ایثارگرانى که زندگى دشوار جانبازى را براى عزیزان خودشان تحمل کردند - پدران اینها، مادران اینها، همسران اینها - چه آنهایى که در بند دشمن جبارِ جرّار اسیر شدند و پدر و مادرها لحظه‌لحظه‌ى دوران اسارت را با خون دل تحمل کردند، و چه آنهایى که از اسارت برنگشتند و در همان‌جا شهید شدند؛ و چه آنهایى که به جبهه‌هاى جنگ رفتند و خطر را پذیرفتند و جان خودشان را کف دست گرفتند و همه‌ى نیروى خودشان را صرف کردند، اما خداى متعال خواست اینها زنده بمانند و برکاتشان براى کشورشان و دنیاى اسلام ادامه پیدا کند. سردار سلیمانى هم ایثارگر است - او هم یک شهید است -... سردار احمدیان هم همین‌طور. این سرداران، شهید زنده‌اند؛ به شرطى که این راه را ادامه دهند. البته این شرط و شروط براى همه است.


ماجرای خواندنی نامه سرادر سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

کسانی که باسازمانهای امنیتی آمریکا کمترین آشنایی دارند میدانند که این سازمانها ازلایه های مختلفی تشکیل میشود که برای هرکدامشان دایره فعالیت جدا از یکدیگر تعریف شده است و هرکسی قادر به ورود به هسته های مرکزی یا همان لایه های میانی یا مرکزی نیست .

یکی از این سازمانهای امنیتی -نظامی پنتاگون یا همان وزارت دفاع ایالات متحده است که فقط در شمایل اداری دارای ۷ لایه حفاظتی هست که ۳ لایه ابتدایی مربوط به حفاظت فیزیکی ساختمان پنتاگون و کارمندان و مدیران این مجموعه بشمار میرود و از لایه چهارم تا هفتم وظیفه حفاظت از شخص وزیر را به عهده دارند.

اما جالب است بدانید بعد از اینکه اوباما با واسطه های دیپلماتیک اولین نامه خودش را به رهبر فرزانه انقلاب فرستاد و ایشان به این نامه بی توجهی نشان دادند، روی میز شخص وزیر دفاع آمریکا (لئون پانتا) کاغذ ساده ای قرار گرفت که همین سادگی حساسیت وزیر را دربرداشت .

وقتی پانتا این نامه به ظاهر ساده را باز کرد کاغذی از داخل پاکت بیرون آمد که روی آن آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیده می شد. درحالی که چشمان وزیر دفاع آمریکا داشت ازحدقه بیرون می زد ، سریع نامه تا خورده را صاف کرد و از ابتدای آن شروع کرد به خواندن .

عرق سردی روی پیشانی وزیر نشسته بود باورش برایش خیلی مشکل بود. برای اینکه مطمئن شود درست دارد می بیند یه بار دیگر به آرم نامه نگاه کرد.شاید باخودش فکرمی کرد این نامه یکی از دوایر داخلی پنتاگون باشد و از بس به فکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است این تصور برایش پیش آمده. اما انگار خواب نبود برای همین یه بار دیگر نامه را شروع کرد به خواندن.نامه یک خط و یک اسم به جای امضاء داشت خیلی ساده و روان نوشته شده بود:

اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد


برای سلامتی سرباز مخلص آقا(عج) صلوات

حسین سلاسل

سردار سلیمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">