سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

خبرگزاری فارس: باید به رای فلسطینی‌ها تکیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم این شهر به مناسبت روز قدس به روز جهانی قدس و متحد شدن همه مسلمانان برای نابودی اسرائیل این غده سرطانی پرداخت و گفت: همه مشکلات جهان اسلام و ایران زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

وی افزود: حرف ما این است که یا باید در فلسطین به مردم تکیه شود و مردم‌سالاری مستقر شود و یا رفراندوم از طریق انتخابات آزاد برگزار کنند تا هر آنچه خواست ملت فلسطین است، ایجاد شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنها در سوریه و سایر کشور‌ها مثل مصر هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند جنگ و درگیری ایجاد می‌کنند و می‌گویند دنبال دموکراسی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع از فلسطین از امنیت خودمان و کشورمان داریم دفاع می‌کنیم، آنها نمی‌خواهند ایران پیشرفت داشته باشد نمی‌خواهند جبهه اسلام و کشورمان تقویت شود.

وی تصریح کرد: ما باید متحد شویم و از تمام توان خود در تقویت کشور و مقابله با آنان و تحریم‌های ظالمانه آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دوباره کنگره امریکا تحریم‌های جدیدی را برای فلج کردن اقتصاد ایران تصویب کرد، گفت: وقتی از همه نیروهای متخصص اقتصادی استفاده کنیم وقتی از همه ظرفیت‌ها مانند دوران دفاع مقدس استفاده کنیم و درمقابل انان بایستیم پیروز خواهیم شد.

رضایی خاطرنشان کرد: دفاع تنها با زبان و راهپیمایی نیست ما باید با حداکثر توان خود وارد شویم و در عمل نشان دهیم که در این مبارزه مقدس قدم نهاده‌ایم نباید ضعف نشان دهیم، نباید تفرقه ایجاد کنیم؛ باید همه با هم مانند دوران دفاع مقدس متحد و یک دل و یک زبان شویم تا بر دشمن غلبه پیدا کنیم.

حسین سلاسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">