سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان

منابع مصری از ادامه عملیات نیروهای مسلح این کشور در سینا، بد شدن وضعیت جسمانی خیرت الشاطر در زندان و تجمع اخوان المسلمین در برابر دانشگاه عین‌شمس قاهره خبر دادند.
ارتش مصر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع، شاهدان عینی از ادامه عملیات امنیتی در روستاهای استان شمال سینا برای هفدهمین روز متوالی خبر دادند.

شاهدان عینی افزودند: بالگردهای مصری روستاهای التومه، الظهیر، المقاطعه را در رفح و شیخ زوید مورد هدف قرار دادند. نیروهای ارتش مصر خیابان به خیابان در جست‌وجوی افراد مسلح در جنوب العریش هستند و اینترنت قطع شده است.

منابع مصری بیان کردند: ارتش مصر روستاهای مرزی با نوار غزه و فلسطین اشغالی را نیز مورد یورش قرار دادند. نظامیان مصری همچنین در روستاهای جنوب و غرب العریش نیز علیه گروه‌های مسلح عملیات انجام دادند.

یک منبع امنیتی مصری اعلام کرد: در عملیات بزرگ ارتش و پلیس که وارد هفدهمین روز خود شده است، بیش از 350 نفر از افراد مسلح بازداشت شده‌اند.

این منبع از کشف دهها انبار سلاح و مهمات و موشک و ادامه عملیات تا ریشه‌کنی تروریست‌ها در سینا خبر داد.

این منبع به بسته بودن گذرگاه مرزی رفح با غزه برای چهارمین روز متوالی و ادامه عملیات تخریب تونل‌ها در مرز میان غزه و مصر اشاره کرد.

از سوی دیگر حسن خیرت الشاطر فرزند خیرت الشاطر معاون رهبر اخوان المسلمین از وضعیت بد جسمانی پدرش در داخل زندان برای دومین بار ظرف یک ماه گذشته خبر داد.

این درحالی است که دهها دانشجوی طرفدار اخوان المسلمین در برابر دانشگاه عین‌شمس و دانشکده بازرگانی تجمع کرده‌اند.

منابع مصری از تدابیر شدید امنیتی در برابر دانشگاه عین‌شمس از بیم درگیری میان دانشجویان طرفدار اخوان المسلمین و مخالفان آنها خبر دادند.

انتهای پیام/*

حسین سلاسل

مصر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">