سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

مثل نسیم ، آمدنت ناگهانی است مثل شمیم یاس ، حضور تو آنی است

سیصد و سیزده

پیام های کوتاه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۱۸ آبان ۹۳، ۰۸:۲۰ - هفتکل سلام
    سلام

نویسندگان


احمدی نژاد و روحانی

استاندار جدید سمنان گفت: استان سمنان به واسطه تقدیم دو رئیس جمهور به کشور، در کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته و آنان به دنبال بازدید از این استان، رئیس جمهور پرور هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد وکیلی در نشست شورای اداری این استان در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان، اظهار کرد: حاضرم پیش احمدی نژاد بروم و این درخواست را بکنم، تا هدایای متعلق به ایشان در یک موزه، در زادگاهش –آرادن– در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

وی افزود: در سرخه هم باید چنین موزه‌ای احداث شود تا گردشگران با زادگاه رئیس جمهور یازدهم جمهوری اسلامی ایران، بیشتر آشنا شوند.

وکیلی با بیان اینکه درحال حاضر و با توجه به انتخاب دو رئیس جمهور از استان سمنان، ویژگی‌ها و جاذبه‌های زادگاه آنان برای گردشگران خارجی سوال است.

وی با تاکید بر رونق صنعت گردشگری در استان سمنان، معرفی زادگاه رؤسای جمهور پیشین و فعلی ایران را یکی از راهکارهای، آن عنوان کرد.

عبور 15 تا 20 میلیون نفری زائران ثامن الحجج، از مسیر این استان در سال و وجود آستان مقدس امامزاده یحیی بن موسی (ع) برادر امام رضا(ع) از دیگر امتیازات جذب توریست بود که محمد وکیلی به آن اشاره کرد.

حماسه اقتصادی محقق شود

استاندار سمنان نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را ناشی از دور اندیشی ایشان در پیشبینی مسائل کشور دانست و افزود: با این نامگذاری زمینه حضور حماسی مردم در انتخابات امسال و خلق حماسه سیاسی، با وجود همه هجمه‌های دشمنان فراهم شد.

وی گفت: اکنون نوبت ما مسئولان است که حماسه اقتصادی را محقق کنیم.

وکیلی بیان کرد: در حوزه استان سمنان مسئولیت تام داریم تا این امر مهم را محقق کنیم و پاسخ این انتخاب مردم را بدهیم.

وی با اشاره به حمله‏‌های شدید دشمن برای ایجاد ناامیدی در مردم، نسبت به نظام و انقلاب اسلامی، با استفاده از همه توانمندی و رسانه‏‌های خود در سال‏‌های گذشته، ایمان، رهبری و مردم را سه عامل شکست همه این توطئه ها عنوان و تصریح کرد: اکنون دشمن به دنبال این است که با تحریم‌ها و فشار اقتصادی به نظام ضربه بزند.

انتهای پیام/ح

حسین سلاسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">